info@emovents.lt+370 636 14376

5 įmonės metai: duobės, pamokos ir skrydžiai

Atgal 2020 Vasario 26 d.

„Emovents“ – 2015 metų vasario 26 dieną įregistravome įmonės pavadinimą. Įmonės idėjinis vadas Vytenis į vieną sujungė tris žodžius: „Emotions“ (liet. Emocijos), „Movement“ (liet. Judėjimas) ir „Events“ (liet. Renginiai).

Verslo partneris Rolandas dar patarė patikrinti ar tinkamas domenas neužimtas ir tada linktelėjo galva: darom! Šis žodis, kaip vėliau paaiškėjo, yra jo mėgstamiausias. Prie komandos prisijungusi komunikacijos vadovė Viktorija pasiraitė rankoves – metas pristatyti naują įmonę viešai.

Emo...koks ten sakėte pavadinimas?

Tik vėliau supratome, kad mūsų įmonės pavadinimą žmonės taria visaip, kaip nori, tik ne taip, kaip mes patys.

Emovents – kaip rašosi, taip ir tariasi – tokia buvo pavadinimo idėja. Pirmaisiais metais komunikacijos vadovė Viktorija dar „registruodavo“ originalesnes interpretacijas, bet galiausiai – pasidavė. Koks skirtumas, kas kaip taria: Emoevents, Emūvments, Emūvements, Emomemts, Emonents, Evovents, Emoatsiprašaunežinaukaiptarti, svarbiausia būdavo rasti bendrą kalbą su užsakovais ir klientais.

Kubas

Savo logotipo simboliu pasirinkome pasvirusį kubą. Jo idėjos autorė buvo prie mūsų komandos prisijungusi Aurelija. Tai buvo viena iš pirmųjų mūsų pramogų, kurią įsigijome. Kubas akimirksniu tapo įmonės simboliu. Nuo to laiko žmonės jį yra vartę pačiose netikėčiausiose vietose – nuo biuro prieangio iki skverelio šalia judrios sankryžos.

Vairuotojai taip užsispoksodavo į trijų metrų aukščio spalvotą daiktą, kad pamiršdavo pajudėti užsidegus žaliam šviesoforo signalui. Todėl atrakciją dar papildė nuolat nuo sankryžos atskriejantys nekantrių vairuotojų automobilių pypsėjimai.

Kubas mums taip pat simbolizavo netradicinius sprendimus ir skatino mąstymą „už dėžutės ribų“. Labai dažnai priimdami sprendimus stengdavomės pažvelgti į iššūkius ne tik kaip į problemas, bet ir galimybes.

„Hercules Trophy“ – aistringa, bet verslui sunki pradžia

„Emovents“ pagimdė troškimas į Lietuvą atvežti pasaulyje populiarų „Hercules Trophy“ iššūkį. Po derybų su belgais sukirtome rankomis – Vilniuje vyks pirmasis bendras įmonių festivalis.

Toks renginys Lietuvoje buvo naujiena, todėl jo vizija atrodė itin šviesi. Tačiau, kaip dažnai nutinka, susidūrus su realybe, atsirado daugiau niuansų, nei buvo tikėtasi. Ne maža kliūtimi tapo ir tautiečių mentalitetas. Paaiškėjo, kad lietuviai, priešingai nei belgai, ne itin mėgsta varžytis su kitomis įmonėmis. Jie mieliau organizuoja sporto šventes pačios įmonės viduje.

Po pirmųjų metų užteko energijos ir tikėjimo augimu, todėl su dideliu entuziazmu nėrėme į antrųjų metų iššūkį. Deja, vėl teko nuleisti galvą ir pripažinti: metas lipti iš savo smėlio dėžės, kuri jau ima virsti duobe, ir pažiūrėti į viską kitu kampu.

Po „Sprinto dienos“ – nerimas

Išbandėme dar vieną formatą – „Sprinto dieną“ – kelių dienų iššūkį. Įmonių kolektyvus kvietėme rungtis ant pripučiamo kliūčių ruožo, kurį pastatėme uždaroje erdvėje – futbolo salėje. Čia ir vėl paaiškėjo ta pati tendencija, kurią jau buvome pastebėję – įmonių kolektyvai yra ne itin suinteresuoti rungtis tarpusavyje.

Be to suaugusieji į tokias pramogas labiau žiūrėjo kaip į vaikų žaidimus. Tačiau tie, kurie dalyvavo, tikrai buvo labai patenkinti. Tai šiek tiek guodė, tačiau dirbti tik iš idėjos investuojant ne tik savo laiką, bet ir pinigus, kurie sparčiai tirpo, nebuvo labai viliojanti.

Be to buvome pavargę. Darbo daug, pinigų nėra, entuziazmas krenta žemiau nulio.

Tuomet vyko lūžis. Pagrindiniai įmonės vairininkai, abu karininkai Vytenis ir Rolandas susėdo ir įvairiais kampais išanalizavo esamą situaciją. Jie naudojo metodus ir žinias, kuriuos išmokė gyvenimas ir karinė patirtis.

Atsigręžus atgal, galima spėlioti, kad galbūt nedaug trūko, kad „Emovents“ istorija šiame taške būtų ir nutrūkusi, jeigu ne laiku pastebėta galimybė. Tačiau Rolandas ir Vytenis teigia, kad niekada neprarado tikėjimo ir noro išspręsti kilusius iššūkius.

Gelbėjimosi liemenė – pirmieji įmonių vasaros renginiai

Kelios įmonės, kurios dalyvavo mūsų renginiuose, grįžo su prašymais padėti suorganizuoti jų vasaros šventes. Jie pamatė, ką sugebame per „Hercules Trophy“, todėl pasitikėjo, kad galime suorganizuoti pramogų ir jiems. Pirmieji renginiai buvo kaip egzaminas. Ir nors turėjome tik kelis pramogų įrangos vienetus, o kai kuriuos dar ir ne savo, o nuomotus iš partnerių, ledai pajudėjo.

Pamažu pradėjo gimti aktyvių renginių formatai, kurių ašimi tapo pripučiami batutai. Nors dažnai derybose užsakovai abejodavo ar jų renginyje tokia idėja pasiteisins, tačiau viskas ėjosi kaip iš pypkės. Dvejonės ar „vaikų žaidimai“ patiks suaugusiems virto aiškiu patvirtinimu: suaugę irgi mėgsta žaisti!

Labai greitai supratome, kad mūsų stiprybė yra ne tiek pramogos, bet ir profesionalus ir itin atsakingas požiūris į tai, ką darome. Esame labai pedantiški ir griežti tiek sau, tiek komandos nariams.  Mūsų vertybės: punktualumas, profesionalus įvaizdis, kokybiškas ir saugus inventorius, tvarka, švara bei pagarba klientams bei partneriams.

Jeigu pirmaisiais metais turėjome vos kelis įmonių renginius, tai praėjusių metų vasarą buvo dienų, kai vienu metu dirbome net dešimtyse skirtingų vietų visoje Lietuvoje! Yra buvę taip, kad į erdvų sandėlio kiemą netilpo visi autobusiukai su įranga, o pačiame sandėlyje liko kabėti tik voratinkliai. Renginių sezono metu yra šimtai ir kiekvienam jų skiriame 100 proc. savo dėmesio.

Tikra tiesa, kad kartais sėkmės turi išlaukti ir ji aplanko, kai tam sukuri sąlygas, pasitiki savimi bei komanda ir nenuleidi rankų.

Vietoje žiemos miego – žaidimai

Daugiausiai veiksmo įmonės gyvenime vyko šiltuoju metu laiku. Pramogoms po atviru dangumi reikia palankaus oro. Tuo tarpu žiemą – štilis. Tačiau klientai mūsų nepamiršo. Jų užklausos „gal turite ką nors prie staliukų“ paskatino mus pagalvoti apie kitokius formatus – autorinius žaidimus.

Tradiciniais protų mūšiais nieko nenustebinsi, todėl įmonės kūrybininkė Viktorija užkūrė autorinių žaidimų kūrimo varikliuką. Taip gimė dabar jau daugybę kartų su pačiomis įvairiausiomis auditorijomis sužaistas ir vis dar labai mėgstamas „Dvylika“, jo mažasis brolis „Septyni“, humoristinis žaidimas „Pirk karvę“, azartiškoji „Ugnies medžioklė“, „Avilys“, „Sirijus“.

Žinoma, kad žiemos nebūtų nuobodžios turime ir ne vieną versiją „Protų mūšio“ bei šmaikštųjį ir ne visai tradicinį „Šprotų mūšį“. Taigi, žiemoti tapo kur kas įdomiau ir smagiau.

Naujas kūdikis – Atrakcionai.lt

Nors pradėjome nuo pramogų, skirtų suaugusiems, galiausiai atsigręžėme ir į vaikus. Patys turime vaikų, todėl žinome, kokia didelė vertybė, kai šeima gali leisti laiką kartu. Ant mūsų pripučiamų batutų gali siausti visi – nuo vaiko iki senjoro. Per „Laisvės pikniką“ paskelbėme šūkį „Laisvė dūkti!”, kuris „prilipo” ir tapo neatskiriama Atrakcionai.lt identiteto dalimi.

Kurdami pramogas ilgai rinkomės, kokias istorijas pasakoti mažiesiems. Laibai norėjome populiarinti lietuviškus personažus, todėl sukirtome rankas su leidyklomis „Alma Littera“, o vėliau – „Nieko rimto“. Taip atsirado autentiška įranga su lietuviškais personažais Kake Make ir smagiais dailininkės Sigutės Ach piešiniais.

Pirmieji Lietuvoje pristatėme mobilų, futbolo stadiono dydžio pripučiamų pramogų parką visai šeimai, kuris visas arba išskaidytas dalimis, apvažiavo ne vieną Lietuvos miestą ir miestelį. Ir ne tik Lietuvos. Praėjusią vasarą ant Lietuvos vėliavos spalvomis iš tolo šviečiančių pripučiamų batutų dūko ir kaimynai latviai.

Mūsų įrangos arsenale yra ir 148 metrų pripučiamas kliūčių ruožas „Geltona. Žalia. Raudona“. Jis buvo įrengtas tiek laukinėje gamtoje per karių išleistuves, tiek pačioje Vilniaus širdyje – išilgai Gedimino prospekto.

Savo keliones po Lietuvą pradėjo ir Kakės Makės batutų parkas bei mažoji arena. Galiausiai, veikę tik šiltuoju metu laiku, įsikūrėme ir po uždaru stogu. Trečiajame prekybos ir pramogų centro „Ozas“ aukšte atvėrėme Atrakcionai.lt pramogų erdvę.

Kas toliau?

Penkeri metai: skleidžiame parašiutus ir leidžiamės į pirmąjį prekybos ir pramogų centro Ozas aukštą. Čia balandžio mėnesį atidarysime didžiulį pramogų parką „Adventica“. Esame tikri – tokio Lietuvoje dar nebuvo. Panašu, kad išaugome iš dar didesnės smėlio dėžės ir atėjo laikas skleisti sparnus plačiau.

Ar lengva? Velniai griebtų – ne! Kiekviename etape – savi iššūkiai. Pradžia visada sunki, tačiau ir vėliau reikia įdėti ne mažiau darbo. Jeigu grįžtume į pirmąsias dienas, kai įregistravome įmonę, tai ką veikiame šiandien atrodytų kaip iš fantastinio filmo. Mūsų fantazija laki, tačiau ne tokia, patys būtume apie tai pagalvoję.

Tikra tiesa, kad niekada nesužinosi, kur gali nukeliauti, jeigu nežengsi pirmojo žingsnio. O mes dar pridursime: nesėkmės gąsdina, nuo jų žilsta ir retėja plaukai, tačiau išmoktos pamokos ir gautos galimybės yra vertingesnės nei dailios šukuosenos.

Ir dar vienas būtinas komponentas versle – patikima komanda. Įmonės vadovai, karinio laivyno atsargos komandoras Vytenis, sausumos pajėgų atsargos majoras Rolandas ir komunikacijos vairą laikanti Viktorija puikiai žino, kad vienas lauke – ne karys.

Dėkojame visiems, kurie per šiuos penkerius metus prisidėjote prie mūsų augimo ir sėkmės. Skamba banaliai, bet tai tikra tiesa – be jūsų, nebūtų ir mūsų. AČIŪ!

Planuokime kartu

Siųskite pasiūlymą
Dega? Reikia skubių sprendimų?
Skambinkite: +370 636 14376